Den som väntar på något gott.........

Jaha då var det ytterligare en lördag till (utan alkohol) *ler*...blir så sugen när man läser alla bloggar om folk som planerar inför lördagens partaj...Jag vill ju oxå...Men snart får jag oxå :) Om typ ett halvår..Den som väntar på något gott väntar aldrig ( ALLTID) förlänge!!!!

Vad händer för mig idag då.....Bubbis jobbar ju hela dagen och kvällen, så han lär man inte se röken av  ...som vanligt...suck...men som tur är har jag ju min Susanne...Puss gumman.... Ska in till stan och umgås lite :) Äta en massa gottis :) Hon e ju oxå gravid..Ska ha 11dagar innan mig...SKITKUL!!!!

Näe, nu ska jag glutta lita på friidrott :)

Hejsvejs.....

Kommentarer
Postat av: shanti

Namaste!
va' kul att du inte dricker alkohol idag. Alkhol är endå något onyttigt.

2007-08-25 @ 14:23:03
URL: http://haribol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0