Har världens underbaraste Bubbis....

Det har inte varit lätt alla gånger för min älskling nu under min graviditet...Men det har inte varit lätt för mig heller...Det har varit en väldig påfrestande period.. Har ju snart varit sjukskriven i 8 månader, pgr av min graviditet...som sagt väldigt påfrestande!!
Vill tacka dig bubbis av hela mitt hjärta att du verkligen stått där vid min sida och stöttat och hjälpt mig när jag jar haft det jobbigt...Du har verkligen visat vad partnerskapet står för!!!
ÄLSKAR DIG....

Men nu börjar allt bli lite lättare...(inte om magen då hi hi), men runtomkring...Som om man har haft lte tid på sig att smälta att man faktist har ett barn i magen och att man ska bli föräldrar..att jag faktist känner mig redo på riktigt...Det är en underbar känsla....

Känner en sådan otrolig kärlek till vårt barn trots att den inte är fött ännu....Åh, jag längtar efter att få träffa det lilla knytet som jag bärt på i snart 9månader....
Är det en pojke eller flicka...mår det bra...hur ser det ut osv...

Näe, nu ska jag till ikea och handla en lampa till barnrummet...sen är det rummet helt i sin ordning :)


Puss och kram.....Hejsvejs

KÄRLEK
image27









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0