Första Advent....

Idag har v i haft faster Sophie och kusin Daniel på besök..det var mycket trevligt...Efter det gick vi allesammans hem till farmor  och farfar och åt advent middag, det var mummsigt :)
Sen fick lilla Prinsessan en fin mösa i adventspresent...den gilla hon skarpt :)..Hi hi (se bild)

Har oxå hunnit med att sätta upp mitt julpynt..det e inte lite ska ni veta...Är värsta tomte sammlaren....Tomtar ME LIKE :)

Nu ska jag upp och mysa med Bubbis och titta på film...

Puss och kram till alla..

PS... sätter ut en bild på prinsess tårtan Kalle gjorde till en cansersjuk flicka som hade en fest .. Tack Sarah för att du tipsa om hennes blogg på din msn...nu fick vi en chans att hjälpa till :)..puss puss )





EBBA, FASTER SOPHIE OCH KUSIN DANIEL

image68


EBBA OCH NYA MÖSSAN

image69


image70                             


FAVORIT TOMTEN SOM FUNNIS MED SEN JAG VAR BEBIS ;=)

image71


TÅRTAN SOM MIN KALLE GJORT :)

image72

Kommentarer
Postat av: mamma

Mössan var jätte fin men av gummans min att dömma så .....ja hur ska man tolka den? det är ju bara så att allt klär en skönhet!!! Den lilla flickan kan ju bara älska Kalle för den underbara tårtan!! vi vet inte vem hon är eller vad hon heter men hon och hennes nära o kära finns ändå med i våra tankar, pussa Ebba från oss puss puss

2007-12-03 @ 10:03:04
Postat av: Sarah O Leia

Åh..Linda *blir alldeles rörd* så det var Kalle som gjorde tårtan, vad glad jag blir. Ni är så varmhjärtade båda två, och det glädjer mig att ni också hjälpte till. Tacka Kalle så hemskt mkt från mig.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!
(http://tidigmamma.blogg.se )

Super söt Ebba är i sin pop mössa :-)

Massa kramar till er

2007-12-03 @ 13:14:11
URL: http://saraholeia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0