JULAFTON I ÄNGELHOLM :)

Ja då var julen över för den här gången :(...snabbt gick det oxå...nu längtar man till det nya året med dom nya förväntningarna...

Julen var supermysig..vi firade den med hela Kalles släkt i Ängelholm...27st var vi...Många julklappar och mycket god mat och så kalle anka såklart!!! En riktig svensson jul...Me like!! Men julen var ju dock ändå i nte fullbordat...hade ju  inte min familj där :( Men nästa år ska vi fira i Norrköping och Linköping...weiiiiii
Ni var med i våra tankar ialla fall :)

Nu sitter vi här hemma jag, bubbis, Pär och Mange...och så lillstuman oxå såklart.. vi har precis sett film och ätit en massa godis... Ja, ingen viktväktar mat nu inte....inte juletider hi hi.... Men efter nyår kör jag igång igen!!

Nu ska jag ladda upp lite foton sen ska jag återgå till mina gäster...

Hej svejs och god-jul :)

JAG OCH PRINSESSAN

image103


PRINSESSAN OCH PAPPA KALLE

image104

TOMTEN :)

image105


TOMTENS HJÄLPREDA HANNA

image106

image107

KAN DET VARA KALLE  ANKAPÅ TV:N HMM??!!

image108


DET FINA JULBORDET INNAN FOLKET....

image109


MED FAMILJEN.....

image110


LILLA SÖTA EMELY

image111


PRINSESSAN...

image112


image113


HÄR INTOG JAG MIN POSITION DIREKT HI HI HI

image115

MAMMA OCH PAPPA

image114












Kommentarer
Postat av: mamma

Mina älsklingar !!Det såg ju ut att ha varit en trevlig jul ändå för er jag är inget svartsjuk ( tror ni på det ? gör inte det ) vi får ta igen det nästa jul då vi får fira tillsammans. Lilltösen blir bara sötare o sötare men så är hon ju mor-mors lilla gose gumma också. ha en fortsatt trevlig jul och hälsa Kalles föräldrar. puss puss

2007-12-25 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0