Lussebak :)

Idag har jag och gumman tatt bilen ner till Lomma för att hälsa på faster och kusinen....Vi passade på att ha lite julmys..Jag och lill kusinen bakade ´v ärldens godaste lussebullar ( tack för receptet mamma...du e bäst :) )

Har oxå varit på 2månaders kontroll idag...allt såg perfekt ut och gumman fick beröm för att hon va så duktig..

Näe nu ska jag mysa med bubbis och prinsessan :9

Hej svejs,,

KRAMIZAR


PRINSESSAN OCH LUSSEBULLEN

image73


image74


MINA KONSTVERK ;-)

image75

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Kan inte bli bättre reklam för lussekatter nu kommer nog dom flesta bloggläsare att vilja baka sådana. pussar till min älskling!!!

2007-12-03 @ 22:10:02
Postat av: morfar

Oj stor lussekatt ( är det kramdjur på lussekatt ) hehe vi bakar lussekatter imorgon mums gott men ni ser finare hihi
kramar

2007-12-04 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0