Mysfika :)

Igår var det dags igen för Ebbas och min dagliga åktur någonstans...Denna gången begav sig färden till Landskrona och ett besök hemma hos lilla Adrian och Angelica...Även Pia var där...Ett mycket trevligt besök som vi gärna gör om :) ...Ni är jätte välkommna ut hit till Glumslöv på en fka någon gång efter nyår :)
Har alltid öppet hus här för den som vill komma inom för en lite fika :)...Men då  blir det frukt som står på menyn  för här har vi börjat på viktväktarna!!!  ;-)

Vad händer idag då...hm..låt mig se...
Jo, idag ska jag in till helsingborg och fixa min sista julklapp till Bubbis :)...Det lär bli en hård kamp med mycket armbågar och fäktningar...Antar att jag inte är själv så här dagarna innan jul...Usch ja...får ta på mig stridsdräkten!!!!
Sen ska jag inom babyland och shoppa lite till Prinsessan :) Åh.. min lilla gullunge...älskar henne så..

Sen blir det hem och mysa med prinsessan...Bubbis jobbar kväll idag så han börjar klockan 15.00...Så himla pissetråkigt :(...Men snart är det jul och då är han ledig i några dagar...Weeei :) Längtar!!!

Nu ska jga slappa lite framför tv innan gumman  vaknar..

Sköt om er alla därute, och många varma julkramar tiller från oss :)

Hej svejs...

ANGELICA OCH DEN SÖTA PRINSEN...

image90


PIA.A (Hi hi nu får du tillbaxs ;-)  )

image92


PRINSESSAN

image94


image96


image97


image100


































Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...jo tack....

2007-12-21 @ 08:52:14
Postat av: mor-mor

Nästan 50mils avstånd SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pussi puss pusss

2007-12-21 @ 12:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0