Näst sista dagen....

Ja, idag är näst sista dagen på året..Det har verkligen varit ett spännande och händelserikt år.. Man blev gravid, fick ett barn, flytta till hus osv...Ett minnesvärt år :)

Imorgon är det nyår och det firar vi här hemma med våra vänner och deras barn.. Det blir jag, bubbis, Ebba, Annika, Kalle, och Ebbas kompis Matilda (skiljer bara 8dagar), Malin, Fredrik och lilla Noa...
Ska bli supertrevligt...
Det blir 3-rätters middag, massa cider och vin...och så givetvis massa pang pang (raketer)....
Synd bara att Bubbis jobbar till 22.00...men men...han fins ju här sen hela kvällen :)

Har inhandlat Ebbas nyårskläder...åh vad söt hon kommer att vara...Ska lägga upp bilder på plaggen så ni får se...Bra såååååååååååååååå sött :)

Hoppas för övrigt att det är bra med alla...Med oss är det bara bra förut att prinsessan är lita förkyld,,men det verkar vara på bättringsväg :)

Kram till er alla...

Hej svejs

EBBAS NYÅRS KIT...

image116

image117


PRINSESSAN...

image118

image119






Kommentarer
Postat av: mor-mor

Vilken nyårstass!!! Top models släng er i väggen!!!

massor av pussar o kramar till er alla nyårs hälsningen får ni på telefon.

2007-12-30 @ 11:59:41
Postat av: mor far

ojsan vad fint nyårs kläder Ebba !!
Så söt växer du håret nu i huvudet.. vi saknar träffa dig riktigt och hoppas snart snart på nya året!
pussar kramar morfar

2007-12-30 @ 12:34:56
Postat av: Olivia

Hej gumman! Ville önska er ett gott nytt år från oss alla. Vilken prinssesa hon är. Helt underbart söt! Och inte har jag hunnit att hälsa på er ännu:( Känns jätte tråkigt men jag har i stort sett haft skola, flytt, städning och julen ensam att ta hand om eftersom gubben jobbar dygnet runt. Har varit riktigt tufft. Jag hoppas verkligen att jag ska komma och hälsa på nästa år och det ska bli någon av de första dagarna på det nya året:) Kramar till er alla och ha det så skojigt imorgon;) Själv kan man ju inte dricka någon cider eller vin.... Suck...

2007-12-30 @ 20:09:16
Postat av: Liselott

Hej Ebba och gott nytt år på dig! Hälsa mamma att vi snart måste ses (hemma på lördag) för jag har en ny outfit med hem till dig och jag har ju inte sett dig heller, så nyfiken är jag...

2008-01-01 @ 16:00:30
URL: http://liselott.hilltun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0