Oj oj oj.

Vad dagarna går fort när man har barn...jag hinner knapt vakna förrän det är kväll..Bloggen hinner jag knapt tänka på hi hi...men lovar att bättra mig :)..

Ebba växer och gror...hon blev ju 2månader i lördags (grattis gumman )...Det firade vi med att gå på julfest hemma hos Fredrik, Malin och lilla Noa... Tack så mycket det var jättetrevligt :) Drack faktis min första cider på mycket  mycket mycket länge...och fy vad den var god...Och julglöggen ska vi ju inte prata om..MUMS!!!!

Ja, snart e det ju jul...Bara 1v kvar weiiiii.....Julen firas detta år i Ängelholm med Kalles familj + hela stora släkten...Vi blir typ 30st...Ska bli kul...Men nästa år blir det hemma i Norrköping hos mamma och pappa...ännu bättre ;-) Saknar er jätte mycket....jobbigt när man bor så långt ifrån...usch :( Men när Ebba blir lite äldre kan jag ta med henne på tåget, och då blir det lite oftare :)..

Igår var förästen Ebbas fästman här och hälsa på ( he he *ler*).... Susanne och Isabell var oxå med...Alltid lika trevligt när vi träffas :)

Näe, nu ska gå och röjas lite här hemma...

Pussar och kramar till alla jag håller kärt...Tänker på er....

HEJ SVEJ


EBBA + FÄSTMANNEN :)

image85


image86


PRINSESSAN

image87


image88








Kommentarer
Postat av: mor-mor

Vilka små godingar!!! Vi måste träffa Susanne och hennes goa små kottar när vi kommer nästa gång eller så kan hon följa med när ni kommer hem,tänk dig senariet tre små ungar en knäpp hund och en tokig karl ha,ha det måste vi testa någon gång. Söta är fästfolket i alla fall puss puss

2007-12-17 @ 20:12:34
Postat av: sara

Jag kan inte riktigt säga vem Ebba liknar mest =), men gud va lik han e susanne i alla fall. Ha det bra Puss & kram

2007-12-18 @ 15:33:40
Postat av: mor far

vad gulligt på bilder ! ojsan snabbt växer som ser ut stora nu hehe .. kram er alla från oss här hemma
puss kram

2007-12-18 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0