Shopping :)

Det gick bra i går när jag var ute på min jakt efter Kalles julklapp, inte så farligt som jag trode att det skulle vara....Visst var det supermycket folk och visst fick jag leta efter parkering i typ 15min...Men några arbågsknuffnigar blev det aldrig....

Men däremot blev det lite shopping till prinsessan...fast jag inte skulle det!! Men kunde inte låta bli ;-)
Det blev en röd superfin klänning med vita spetsstrumpor som prinsessan ska ha på julafton...Sen blev det en liten förstor morgonrock...men gud vad söt hon var i det....

Idag fyller Kalles pappa år...Grattis Jörgen!!! Så det blir firande med lite god mat och tårta...men bara en mini bit till mig...Har ju varit duktig nu i 2veckor :)

Hej svejs sålänge..på återsende snart..

PS.. Tusen tack till alla som skickat julkort till oss :)

kram kram kram


PRINSESSANS JULKLÄNING :)

image101


image102


Kommentarer
Postat av: madde

god jul på er!!!

Kram fr. Madde med familj

2007-12-25 @ 12:47:37
Postat av: Annelie

Julkort kommer Massor av kramar till er och tack för erat mkt fina julkort. Kul att ni firar jul i stan nästa år. Ser fram emot att träffa er när ni kommer till "gamla" mormor. Hihi. Hälsa Kalle en stolt pappa kan jag tro och ge Ebba en bamse kram och puss från din faster Annelie. Vi hörs

2007-12-27 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0