Telefonprat med mormor :)

I dag har Ebba prtatat med mormor i telfonen(satte på högtalaten)...det tycket hon var jättekul, och man märkte verkligen det..så fort mormor prata så sken hela Ebba upp och log....supermysigt...
 
Ikväll ska vi ringa morfar oxå men det får bli efter vi har shoppat julklappar... Just det...jag och gumman ska till centan och julshoppa....Bubbis den fuskisen ska åka till Köpenhamn och titta på fotboll.. FC köpenhamn - Atletico Madrid  i UEFA CUPEN...Jag vill oxå :(....Snyft... Men att handla julklappar e inte så dumt det heller...äh....
Sen ska vi nog hem till Susanne en runda...om vi inte e allt för trötta...

Nu ska det mysas lite med gumman och Bubbis innan vi ska iväg...

Hej svejs....

Kramizar

image81


image82






Kommentarer
Postat av: mor-mor

Ja jag måste säga att det var det mest intressanta samtal jag haft någonsin!Vi förstår varandra precis Ebba och jag, så nu är det bäst att mor o far sköter sig annars blir det rapport till mor-mor och då blir det inte nådigt,nåja jag är inte särskillt orolig at det barnet inte får som hon vill i alla lägen hi,hi puss puss

2007-12-06 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0