Trött, trött och åter trött..

Jag undrar när jag kommer få sova ut...Bara för en natt...suck...Hade gett vad som helst..
En vanlig natt för mig består av:
Gå och lägga sig mellan 21-22 (har någon enstaka gång hållt mig uppe till 01.30 så det så :)  )
Går därefter upp mellan 1-2gångeri timmen för att pissa....SUCK!!!!!
Sen går jag upp mella 07.00-08.00
Fattar ni hur många gånger jag går på toan på natten då.........
(Förlåt Bubbis, inte meningen att du blir väkt så många gånger..men det bästa av allt är att det bryr du dig inte om utan ger mig en puss och somnar om sen..älskar dig för det )

Men när man sen ligger i sängen och tar handen på magen och känner sitt barn sparka så blir alla jobbiga toalettbesök som bortblåsta... För där i mörkret finns bara jag och bebben med sparkningarna....En helt grym känsla..Går inte att förklara....Älskar dig mitt barn...Längtar efter att få träffa dig...

Undrar vad det blir??
Undrar vem det är likt..Hoppas ialla fall den får Kalles längd  he he he
Spännande!!!


Näe, nu ska jag surfa lite....Hej svejs





Baby Blues

Baby Blues 2007-06-15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0