Besök i massor...ME LIKE!!!!!

I onsdag var lilla Ebba och jag på besök hos Sara Stenbacka...Hur mysigt som helst...var ju sålänge sedan sen sist...men får bli lite oftare nu :)

Min Prinsessa fick ett otroligt vackert halsband med ett hänge som var en ängel..på ängeln var en rosa sten som är hennes månads sten :)...Jag bara älskar det... TACK SARA....och tack för fikan :)


Det har varit massa besök denna vecka weiiiii....älskar att n u börja komma ut i det sociala livet och att börja träffa folk igen :) Bli en normal människa ;-)..Någon som vill ha besök??? hi hi

Igår var Susanne, min darling här och mös med oss..Puss puss...Du är bäst Susanne..lav ja

Mamma och Ulf: Har lagt ut en bild till er...Hoppas ni gillar den ;)


Pussar och kramar till alla från min prinsessa och mej :)


SARA OCH EBBA

image63


image64


SUSANNE OCH PRINSESSAN

image65


TILL MAMMA OCH UFFE

image66

image67


Kommentarer
Postat av: mor-mor

Den underbaraste suportern LHC någonsin haft!!!! du frågar om någon vill ha besök? JAAAAAAAAAAAA VI
IIIIIIIIIIIIIIIIII VILLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!
PUSS PUSS

2007-11-30 @ 18:43:10
Postat av: morfar

Oj så söta foton så ser ut hon växer snabbt !
Jag var stolt när jag var hos er i helgen så Ebba var jättesnälla och gulligt..
Ojoj LHC så det vore bättre på Djurgårdens IF istället hehe så det blir kul spännande LHC mot DIF nästa gång när Ebba blir växt upp så vi kan titta på matchen.. hehe vem vinner !!
ja kram morfar

2007-11-30 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0