07.00 Lördag

Usch, har haft sådan huvudvärk/migrän nu i 2dagar.....Har inte sovit ngt inatt :( Gick upp typ vid 04.30 och börja göra lite frukost (min tidigaste någonsin)....Men god var den :)
Så nu sitter man här kl:07.00 lördags morgon och hoppas på att huvudvärken ska försvinna lite så man kan få gå och lägga sig...Är sjukt trött!!!!

Var hos barnmorskan i går på vanlig kontroll....Allt såg bra ut...Har fått en tid på förlossningen den 18oktober för kontroll..Fatta, den 18 okt...och då är det bara kontroll....sen får man vänta i några dagar innan man sätts igång...Usch vad allt är drygt och tråkigt just nu....Tänk om man får gå 3v över tiden :(!!!!!!'
Hade känt mig lite snyvad på förlossningen om jag blivit igångsatt...Jag vill ju vara med om hela kittet: vattnet går hemma, kalle får panik, värkarna m.m.....Hoppas , hoppas...

Till alla er som försökte nå mig igår kan jag bara säga att jag inte var nårbar...låg i sängen hela dagen efter barmorske besöket...Men jag hör av mig till er idag :)....och tack snälla för att ni bryr er..

Nu ska jag göra ett försökt till att gå upp och nanna...Håll tummarna!!!

Stora bamsekramar till ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Vi håller tummar för att den lille ska komma ut nuuuu!!!! ta hand om dig & hälsa din man ;) kramis

2007-10-13 @ 10:16:02
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: S

kram på dig du... kul att du ringde!

2007-10-13 @ 13:52:57
Postat av: Sarah

Drömde om dig nu på dan när jag sov (har jobbar natt) Och du fick en son som skulle heta Hugo, just i dag, så vem vet?
Tänker på dig iaf hela tiden gumman

Kram Sarah o Leia

2007-10-13 @ 16:52:36
Postat av: Lottan

GRATTIS Linda och Kalle till tjejen!!! Äntligen någon som fått en tös...

Kramar!!!

2007-10-16 @ 17:18:19
URL: http://liselott.hilltun.se
Postat av: Bech

Stort GRATTIS!
Tittade på tösen på webbisar!
Skönt att hon äntligen hittat ut!
Sköt om er!!!
Kramar

2007-10-16 @ 21:42:57
Postat av: pia

Jättegrattis till lilltösen...alla på springaren hälsa o gratulerar....kram

2007-10-16 @ 22:02:52
Postat av: Linda

SÅ FIN HON ÄR!! Grattis igen, och igen...

2007-10-17 @ 17:12:04
Postat av: sara

Ja grattis på er =) kramar

2007-10-17 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0