Bara 1 dag kvar...

Jaha..då var det bara en dag kvar till beräknad födsel....Alltså ska bebben komma i morgon...Men tro mig, det gör den inte!!! Har inte känt ett skit...jo, kanske ngn sammandragning här och där men inget utöver det... Så jag har börjat att sikta in mig på att få gå 2veckor över tiden....Då ska den alltså komma den 17oktober...Hm...Drygt...

Ja, ja...den kommer någon gång ialla fall :) Och hon / han är väldigt efterlängtad  av både mamma och pappa..Känns helt overkligt att skriva "mamma"...hi hi hi...Ja, det ska jag ju faktis bli snart...MAMMA!!!

Idag fick Tobias och Märta sin efterlängtade bebbe...En pojke som vägde 4200gr... Grattis till er båda :)...

Nu ska jag gå och förbereda middagen...svärföräldrarna kommer på middag ikväll....

Kram till alla..

Hej svejs

image37


Kommentarer
Postat av: Sarah

hipp hurra, snart kommer h*n...
hbg eller lund? (så man ev kan kolla webbisar)
Kraaam

2007-10-02 @ 19:57:06
Postat av: Anonym

Sarah: Ja, snart äntligen kommer den...max 2v till...men det får vi ju INTE hoppas... Ska föda i hgb så vi kommer att finnas på webbisar innom kort :) Kramen

2007-10-03 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0