Ingen Bebbe ännu...

Idag e det lördag och jag är 3dagar  :)över tiden....Ingen bebbe i skite ännu :( Men jag tror att den e påväg...

Igår städade jag hela hemmet från golv till tak i flera, flera timmar ihopp om att värkarna skulle sättas i gång...Men icke!!!! En seg bebbe hi hi...som sin mor *ler*

Men jag fick ett tips av "Sarah" att jag skulle äta granatäpple och springa upp och ner i vår trappa...Måste prova det imorgon he he he...

Näe, nu ska jag hem till svärföräldrarna och ta ett Vaaaaaarmt bad och äta lite middag.....Nice nice....

Kram till alla....

Till mamma, Syster yster, pappa och bröderna... Saknar er innerligt... Men snart ses vi mamma :) Extra pussar och kramar till er...



Kommentarer
Postat av: mamma

kram gumman! vi väntar också med spänning på att få se innehållet i kulan. Vi var på LHC
i kväll dom vann såklart! 7-2 det du! Någon kunde inte låta bli att köpa du vet vad i pausen ja, det var inte jag. Vi alla tänker på er alla tre och hoppas på att vi kan ses snart, krama Kalle och må så gott. älskar dig mitt hjärta puss puss

2007-10-06 @ 21:44:22
Postat av: Anonym

hej! spännande jag väntar och väntar vad fan bebis ville inte ut än ! vi var på ljusparty där som verkligen många härliga dofter av ljus. Har beställt 4 olika order. Men det är jävligt dyrt!
IFK Norrköping är klart i allsvenskan. Härligt :)
Tack vare Mats JIngblad!!!!! Tack för ni Bois som har sparkat ut honom. Hälsa mkt till din kärlek sambo! Många kramar och pussar från pappa.

2007-10-06 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0