Städnoja i massor!!!!!

Dom senaste veckorna känns det som jag inte har gjort något annat än att städa...Men det roliga är att jag älskar det...kan lägga mig på kvällen och bara ligga och tänka på vad jag ska städa dagen efter...Sen när jag vaknar på morgon därpå så nästan springer jag ner för att börja...He he helt jäkla sjukt.....
Så nu är alla garderober, alla skåp, vind och garage m.m. skinande rensade och fina... Tror att det är en förberedelse innan bebben kommer...för sen finns det ju kanske inte så mycket tid över till sånt.... Så skönt att ha det gjort :)  Men ryggen har inte tyckt det vatt lika kul, har mäktigt ont i den HELA TIDEN :(
Men, men inte långt kvar nu...endas 27 dagar..sen kanske man kan återfå en någorlunda normal kropp :) LÄNGTAR!!!!!!!!!


Idag ska det bli mysa av i Tågarp, hos Linda (Algot  och Daniel oxå såklart!!) :) i sitt nya hus  ...Spännande...Första gången på besök där...Det bästa e att Bubbis oxå ska me....Äntligen jobbar han inte heldag :) Weiiii....


Nu ska jag återgå till min frukost, som väntar på mig....

Puss och kram

Hejsvejs....



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket för en jättemysig kväll igår. Får göras oftare!! Så fin är du i den mage... Kram!

2007-09-07 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0