VA FAAAAN!!!!!!

Idag skulle jag ha min skönhets dag...Äntligen...Hade beställt tid på fotvård, klippning och lite annat gott...Har längtat till denna dag hur länge som helst nu..och vad händer!!!! Jo- klockan 07.00 imorse ringde fotvårdaren och sa att hon var sjuk så det b lev inget med det inte....och gravid som man är så börjar man stortjuta HA HA HA  Bubbis vaknade av min snyfningar och undra vad som hänt HE HE..Ja du....här gråts för minsta lilla...Pinsamt värre!!!!!

Men jag får ju dock håret fixat och lite annat småttt och gott :) Bäst för frisören att mitt hår blir bra, annars vet jag inte vad som händer...SPÄNNANDE........

Nu ska jag köra iväg...ska in om kapphal och lindex och inhandla lite bebbe kläder..ME LIKE!!!!!!!!!!!!

Puss och kram till alla....'

Hejsvajs

PS... KAN MAN FÅ ÖNSKA ATT BLI SÅ SMAL IGEN EFTER FÖRLOSSNINGEN???  KÄNDE MIG VÄLDIG FIN DÄR...SUCK...ANNAT MOT NU.....*SNYFNINGAR*

image28
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e sjukt snygg på bilden, men exakt lika snygg nu!! Din bebismage är bara till din fördel - tro inget annat!
Kram

2007-09-03 @ 19:45:13
Postat av: Indiz79

Linda: Tack gumman...alltid lika snäll och go i dina ordval som vanligt ;-)...Kan man bli piggare :) Hoppas att vi kan träffas på torsdag..PUSS PUSS

2007-09-04 @ 10:25:44
Postat av: mamma

Oroa dig inte min älskling Du och din syster är dom vackraste varelser på jorden i alla lägen, smal tjock, vad betyder det när man är fulländad? Ni har dessutom gett mig två lika underbara svärsöner vad mer kan en mamma önska sig?( barn-barnet vet jag att det kommer att bli perfekt det kan ju inte bli annat men sådana föräldrar) älskar dig hjärtat puss puss

2007-10-04 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0