Familjeträff på efm och spelkväll ikväll....

Ikväll är det dags för ännu en spelkväll...Denna gång gästas soffan av Sara...Ska bli skitkul....Ska spöa skiten ur henne he he he...
En bit mat mat och lite gott ska vi försöka hinna med oxå ;-)

Ses i kväll Sara...hoppas nu att du e laddad för  du skall få storstryck he he he

Just för tillfället väntar jag på att prinsessan ska vakna...tänkte gå och hälsa på farmor och farfar..Faster och kusin kommer ju dit...Så kan jag lämna Ebba där och få lite Barnledigt ;-o    Får inte va dum ;-)...Skämt och sido, min prinsessa får gärna vara med mig dygnet om..

Puss och kramar...

image273


GOOD LUCK :)

image274


Kommentarer
Postat av: sara

Hey! schysst bild du har på mig. Hehe! Vad kaxig man kan vara då....som du ska få spööööö :) ses sen kram

2008-04-26 @ 15:09:00
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Uffe

Antar du min utmaning när vi kommer ? kram
,extra kram till Ebba

2008-04-29 @ 12:48:44
Postat av: mamma

Ha en trevlig valborg mina hjärtan!!! puss puss

2008-04-30 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0