Kompisen Mathilda på besök :)

Härromdagen var lilla söta Mathilda och hennes mamma Annika på besök...Mathilda är bara 8dagar äldre än mig (ebba)..En rolig kompis... Så kul nu när vi börja röra på oss, och bråka om leksakerna ha ha ha (se bild)...

Vi har börjat på badet tillsammans oxå....Kuligt tycker vi båda :)...Få se om vi kan ses något i veckan hon ska nämligen åka till ibiza nästa vecka...Lyllos...Fast jag åker ju till spanien med morfar om 3 månader...Lyllos mig ;-)

Söta Mathilda



Den vill jag ha!!! -Näe, den vill jag ha!!!!



Ha ha..jag tog den...



Badet i söndags :)













ÄLSKAR DIG PAPPA!!!!!




Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Ack ja, man blir så rörd suck...... puss puss

2008-08-26 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0