Lite gott och blandat...

Först och främst vill jag grattulera Lindsay och Robert...Nu är ni man och hustru :)...Vilken fest...Festen varade på örenäs slott, så otroligt vackert allt var...Först fick man massa champangne och snittar på den mäktiga altanen på slottet..och under den stora eken i parken stod en gubbe och spela säckpipa...Det var helt otroligt, som om man var med i en film...Sen var det middag och dans på andra våningen...Orkestern som spelade var 50/50, mycket duktiga :)..Fy för, vad roligt jag hade...Tack såmycket för en oförglömlig kväll....Må all lycka vara med er....Hoppas oxå att nu riktigt njuter på smekmånaden....(avis)....
Det var första kvällen som Ebba sov borta för första gången, och det gick hur bra som helst...Men jag hade inte väntat mig något annant :)

Åh, höll på att glöma att berätta vad min lilla romantiker till pojkvän gjorde....
I torsdag hade han ordanat barnvakt och bokat bord till oss två på stenkärlsfabriken i Vallåkra...Silket supermysigt ställe...Han hade oxå ordant skjuts dit och hem så att vi kunde avnjuta maten med massa gott vin :) Silken myskväll ...Tack så mycket min underbara prins :)...Tack oxå farmor och farfar för all hjälp med Ebba :)

Nu ikväll aldeles precis har vi sett film med lilla Sus...Alltid lika roligt när hon kommer på besök...Puss puss...Vi såg förästen Hancock den nya filmen med Will Smith...Var ok, men aldeles för kort...bara 1,20....

Nu ska jag ladda upp lite bilder sen ska jag spöa skiten ur Sus och bubbis i kortspel :)...Som vanligt!!!!!

puss puss

LINDSAY & ROBERT















Under trädet spelar han säckpipa...





Bästa bordet...Glumslövsbordet :)






Bubbis gav gärnet på dansgolvet :) (inte riktigt där, men där gjorde han)















Kommentarer
Postat av: madde

Vilket vackert bröllop det verkar ha varit!!!

Min kusin var också där, jag sminkade henne innan:)



Så vackra ni två va då??? Hur fina som helst, din klänning var super..super snygg



PUSS O KRAM

2008-08-03 @ 22:37:17
Postat av: mamma

Underbara bilder... men...eh..när blir det er tur???

puss puss

2008-08-04 @ 12:35:55
Postat av: sara

körde han kikki d dansen ;) ? puss & kram

2008-08-05 @ 09:30:16
URL: http://habibi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0