Myspys med Linda och Algot :)

Igår hade jag och Ebba världaste mysigaste dag tillsammans med Linda och Algot...Vi träffades inne i Helsingborg vid halv två..saken var den att vi bara skulle in och ta en fika och kanske ta en affär eller två...Men det råkade bli 5 timmar med lunch, fika och shopping...Åh, så mysigt vi hade..Det skall vi innom kort göra om igen...

Vi avslutade dagen med att fika inne på Ebbas  cafe...Åh, vad där fanns mycket gott att välja på...Tog en hel evighet innan jag kunde bestämma mig bland alla bakverk..Det blev tillslut en päron och tosca kaka med vaniljvissp...Världens godaste..

Lunch på...oj glömt vad stället hette...



 



Dagens lunch..fick smaka den av Anki för ett par veckor sen, fasna direkt!!



Avslutningen på Ebbas fik...Åh, vill ha idag igen!!!!!






Kommentarer
Postat av: Andrea

Ebbas fik låter som ett ställe i min smak (kakmonster ju) .När åker vi dit nästa gång;)?

2008-08-22 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0