Barnakuten....öroninflamationen......prinsessa

Åh, mitt älskade barn....Igår skulle vi ha rest till mormor och morfar men istället blev det en resa till barnakuten...Där konstaterade dom att Prinsessan hade en kraftig öroninflamation och halsrodnad :( Mitt älskade hjärta...

Hon grät konstant i flera timmar igår (Ebba som nästan aldrig gör det)...åh....hon åt ingen mat heller gumman....så till sist blev hon så hysteriskt så jag fick fara iväg...Tur var väl det...Nu får hon pencilin och alvedon och näsdroppar...Hon har redan börjat att bli lite piggare...Hjärtat mitt...

Men så typist att allt händer nu när Kalle inte är hemma och vi som skulle resa...Så igår var ingen bra dag...Jag var sååååååååååååååååååååååååååååååååååå ledsen...Saknar ju min familj :( Åh, så tycker jag ju synd om gumman...Vet ju hur jävla ont det gör att ha öroniflamation....Dumma....dumma...

Nu ska jag gå och titta till min skatt som nannar...

PRINSESSA  (Gammal bild)

Kramizar till alla......image200

Kommentarer
Postat av: Sarah O Leia

Stackars stackare..vet hur det är, då jag själv också fick konstaterat öroninflammtion i går, det gör djävulskt ont!!!!!
Lilla Ebba, krya på dig snabbt!!
Kram

2008-02-29 @ 11:18:24
Postat av: pia

Stackars lilla Ebba...hoppas du kryar på dig snart....tur du har en sån snäll mamma som tar hand om dig...

2008-02-29 @ 11:48:20
Postat av: indiz79

Sarah: Åh, då får vi säga krya pådig till dig oxå...Stackars er...Men ser det spm ngt posetivt då får du äta hur mycket glass du vill...Det brukar man få när man är sjuk he he...Krya på dig kramar till dig från oss....

Pia: Jag vet, stackars liten...phuhuhu....Men som sagt tur hon har lilla mama som tar hand om henne :) En STOR kram till dig :)

2008-02-29 @ 14:00:18
Postat av: morfar

Hej Ebba!
Synd att ni inte kan komma hit nu i helgen och det var tråkigt att få öroninflammation. Huvudsak mår du bra i dopdagen nästa helgen ! Kry på dig ! Vi ses snart ännu !!! Kram er alla från morfar med familj.

2008-02-29 @ 17:20:47
Postat av: sara

Hoppas hon snart blir frisk igen :) puss & kram

2008-02-29 @ 22:03:38
Postat av: madde & Ellie

Hoppas att goa Ebba snart blir bättre.
Sköt om er!!! KRAMIS

2008-02-29 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0