DOP...

Jag hade redan från början sagt att jag skulle döpa lilla prinsessan i Norrköping där jag kommer ifrån...Har berättat det för familjen och släktningar....Saken är den att jag har ändrar mig jag vill ha  det här i Glumslöv...Så nu har jag bokat kyrka och präst här i Glumslöv.. Det blir den 8 mars...Kommer att skicka inbjudningskort nnom kort...Blir bara våra familjer annars hade vi fått bokat 2 kyrkor ;-)...
Jag vet att vissa blir ledsna men så får det bli....

Hon ska ju heta Ebba Althea...Althea är ju från Kalles sida och jag vill ha ett namn från min  sida oxå, så det kommer att bli ett tredje namn oxå...Kanske Linda eller Elin eller Elsa...Ja, får se vad det blir.... Ebba Elsa Althea låter inte så dumt :)...hm....som sagt får se....

Över till annat.....

Idag har vi varit på kyrkans bartimme...lika mysigt som vanligt...Det är verkligen supermysigt....kan säga det hur många gånger som helst...för det är sant :)
Efteråt sitter vi mammor och fikar oh bara babblar en masssa...ME LIKE....Så skönt att träffa andra mammor...Blir ju mest en massa barnprat...Får alltid en massa tips och ider när man är där...Super :)
 
Idag ska jag ha lite Linda tid och bara vara Linda :)...Kalle och Ebba ska mysa själva ikväll och jag ska in till Susanne och bara slappa...Som förr :)...Fastän jag älskar mitt hjärta över allt annat så är det skönt ibland att b ara komma bort och få vara själv...

Näe, nu kallar hjärtat...

Hejs svejs sålänge...KRAMIZZZZZ

HJÄRTAT  (Gammal bild...)
image180

Kommentarer
Postat av: Sandra, kusin

Nu tycker jag att du ska börja uppdatera lite mer ;)

2008-02-15 @ 17:57:44
URL: http://likeabutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0