HEJ HOP.....

Hej hopp... hoppas att allt är bra med er där ute....Här i Glumslöv mår vi alla toppen :)...Får passa på att skriva lite nu när prinsessan sover lita middag....Så skönt att få en liten stund för sig själv...Men det typiska brukar vara att precis när jag satt mig ner för att blogga lite så vaknar prinsessan...Få hoppas att jag får några minuter nu...

Jaha, vad har hänt i veckan då....

Jo, i tisdags var familjen tågarp på besök...Mycket  trevligt, som vanligt...Det blev lite spagetti o köttfärsås och lite babbel...Love it....
Jag och Linda bokade en kväll för lite mys pys och Bia....LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!
Killarna blir då hemma  och får ta hand om barnen :)...Nice...
Åh, tack förästen för Ebbas present...fin fin :)....

I onsdags för det åter dags igen för viktväktarna...3 gången nu...Måste klappa mig på axeln nför jag fick min första GULDSTJÄRNA :) Hi hi...Har gått ner lite över 3kg på 3v...Hoppas att det fortsätter så :)

Igår var jag och gumman inne i Landskrona för att hälsa på Andrea och Vincent.....Vilket superfint hem ni hade...Me like :)...Verkligen jättefin...Du är så  pysslig och duktig :)
Kul att träffas, var ju ett tag sen...men det blir väl så när man har barn....
Vi gick ialla fall en promenad ner till stan och käkade lite lunch på Leftys..En kyckling sallad blev det...Men det var inte mycket att hänga hänga i granen :( ...Och så skälvklart blev det en massa babbel och svaller hi hi hi....Det är vi så jävla bra på...eller hur Andrea ;-)....

Idag ska farmor passa lilla Ebba så att jag och Bubbis kan fara till väla aldeles ensamma :) Måste shoppa lite kläder inför imorgon..Ska ju på Matildas dop....Som vanligt är man ute i sista stund..

Nu vakna prinsessan så detta var allt för denna gång...

puss puss

PRINSESSAN OCH SÖTA ALGOT


image186

HM.....

image187

LINDA OCH PRINSEN :)

image188

PRINSEN NR:2 VINCENT...COOLING :)

image189

SÖTA ANDREA :)

image190


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0