Familjen på besök :)

Nu har äntligen mamma och syster yster och uffe kommit...med sig har de sina parasiter Tickan och Sassa,,,Ni som känner mig vet ju vilken hundälskare jag är..NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Men jag får stå ut till på fredag...

På fredag alltså imorgon kommer Pappa bröderna och Carina....så de ena avlöser de andra :) Så här har varit en mysig familje vecka....

Idag ska vi åka till "FRAMTID"...En rätt så rolig loppis i helsingborg, dom har bara öppet på torsdagar så  då får vi passa på idag.... Älskar att gå på loppisar och hitta en massa gamla fynd :) Vi var ett gäng tjejer som skulle åka på loppisrunda i skåne men vi la det lite på is..men ´det ska jag värma upp igen :)

Näe nu ska jag äta lite frulle.....Kram till alla :=)


Mommo och prinsessan...


Kommentarer
Postat av: Mor-mor

Lill snuttan är mormors älskling hela dagen!!!! puss puss

2008-07-19 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0