VISBY..

IDAG BÖRJADE FÄRDEN TILL VISBY OCH  LUMMELUNDAGROTTAN DÄR KALLE SKULLE IN OCH VANDRA LITE...SJÄLV ÄR MAN JU JÄKLA FEG SÅ JAG GICK OCH SHOPPADE LITE ISTÄLLET...KÖPTE EN JÄTTEFIN HANDGJORD RING....

SEN ÅKTE VI IN TILL CITY SOM LIGGER INNANFÖR MURARNA (SÅKLART)....SÅ JÄKLA UNDERBART FINT OCH MYSIGT....SKA LÄTT ÅKA HIT IGEN....TYVÄRR SÅ FOTADE VI INTE SÅ MYCKET :( ...KLANTIGT!!!! ;-)

NU ÄR VI NYSS HEMKOMMNA SÅ NU VÄNTAR GRILLEN PÅ OSS :) IKVÄLL BLIR DET GRILLAD MAJSKYCKLING MED HEMLAGAD POTATISSALLAD...MUMSIGT VÄRRE :)

MÅNGA SOMMARKRAMAR FRÅN OSS :).....










KUSIN VITAMIN :)



FINA RINGEN :)









Kommentarer
Postat av: morfar / pappa

Hej Ebba o Linda o Kalle !!



Vad fint blommor där vid huset som jag minns vi var där när vi var där ca år 1992.



Som sagt Linda har köpt vackert handgjort ring ... va ska ni gifta Linda o Kalle hehe jag skojar och hoppads det gör snart haha



Ojsan vad sötare och sötare Ebba som ser ut växt fort som måste träffas dig snart .. tack för mms bilden som jag fick idag och blir jätteglad ...



Kramar er alla från oss

2008-07-04 @ 21:49:07
Postat av: mamma

Ja det var en fin ring. ni ser verkligen ut att ha det störtskönt. lillsnörpan är lika söt som vanligt. ha det så jättebra fortsättningsvis också puss puss

2008-07-04 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0