Nostalgikväll :)

 Igår kväll skulle Linda och jag ha vår obligatoriska (har blivit det nu :) ) biokväll...Men när vi väl kolla igenom biofilmerna kom vi fram till att det inte fanns ngt vi ville se...Jaha, vad skulle vi då göra!!!
JO- vi bestämde oss för en liten nostalgikväll här hemma hos mig....
Vi skulle nämligen äta massa gott, dricka pepsi max och spela NINTENDO hela kvällen ....Och det bästa av allt är att det verkligen blev så...Vi hade SKITROLIGT!!!!!  Vi ha de så roligt att vi tappade bort tiden, så när jag skulle gå ut i köket och fylla på våra glas fick jag syn på klockan...Höll på att svimma...Klockan var ju inte så mycket för andra men för oss var det rena natten...Den visa nästan 22.30...Jag som i vanliga fall har min bästa sömn då hi hi..

Vi spela Super Mario Bross 1 och 3, och så lite ice climber...ME LIKE!!!!!

Någon som e sugen på en liten turnering??? ;-) He he...

Glad påsk till er alla....

Puss och kram

ps. Tack Linda för en super kväll :)...


Mumms....Tack Bubbis :)

image236


Super Mario Bross...Ibákrunden kan ni se våra blommiga fondvägg :)

image237

Linda alltid lika glad :)

image240


Super Mario Bross 3 :)

image239

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskat super mario bros :) jag har supernintendo men era spela e skitbra ju =) jag kommer gärna och spelar =) kram

2008-03-21 @ 11:14:03
Postat av: indiz79

Sara: Visst e det skitbra :) Love it!!! Ska lätt fixa en turnering...Kanske par turnering ha ha ha...Fast kalle e en sån jäkla dålig förlorare ha ha ha....Kram på dig :)

2008-03-21 @ 11:46:24
Postat av: madde & Ellie

ha ha. de spelan älksade jag förr.
Ibland blir spontana kvällar mycket bättre...
Kramis

Vi spikar fredag hos oss. KRAM

2008-03-21 @ 12:05:54
Postat av: Indiz79

Madde: Javisst blir dom :) Nästa fredag låter perfekt..Längtar redan :)...Kram kram

2008-03-21 @ 12:19:44
Postat av: Linda

Och tack själv för en super(Mario)kväll!! Får snart
göras om!! Kram til er alla

2008-03-22 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0