SJUKT...

Det är sjukt att man ena sekunden mår bra  och i nästa känner man sig helt döende  till att må bra igen....hm....hängde ni med!!

Igår skulle jag och gumman åka in till stan för att umgås med lille Ellie och hennes mamma...På morgonen mådde jag hur bra som helst (såg ju framemot den trevliga daten)...men bara någon timme innan man ska iväg så känner jag hur jag börja frysa, få huvudvärk och bara må skit...Får ringa återbud och kurera mig i sängen (med prinsessan)...Några timmar senare känner man sig helt frisk igen...Hm....sååååå konstigt....Jag kände mig verkligen sjuk, som om jag skulle få feber och sånt...Det bor nog en demon i min kropp he he he..

Ja, ja nu mår jag iallafall bra...Frisk som en nötkärna :)......

Vad händer idag då.....Bubbis börjar inte förrän klockan 15.00 weiiii, så vi har lite tid för varann...Synd bara att det regnar annars kunde man ju ha tagit en skön långrunda...Får väl åka och shoppa någonstans :) Inte fel det heller!!!!

Nu kallar Ebba på mig....

Kramar till alla...KRAM KRAM

image218

Kommentarer
Postat av: madde & Ellie

Din stackare, skönt att du mår bättre. Ellie har fått ögoninflammation så hon ska ju ej vara nära andra barn. Det smittar vid kontakt. Annars mår hon som vanligt!

Kan ni komma på måndagen i påsk istället?
Vi hade dubbelbokat ändå...

KRAMIS

2008-03-13 @ 08:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0