SNÖ!!!!!

VAD FAN HÄNDE???!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du gumman! Vi drabbades också av naturens nyck! Hundarna lever loppan i snön....dom är nog ensamna om att gilla läget för vi andra kan hålla oss för skratt. Ha det gott puss puss

2008-03-18 @ 12:02:50
Postat av: Bech

Ingen som vet, men jag fick en chock så jag bokade en resa till Thailand. Kom hem för en vecka sen men åker igen om två veckor. Här kan man ju inte vara ;)
Sköt om dig, kram

2008-03-19 @ 09:51:16
Postat av: Indiz79

Mamma: Ta bort snöän nuuuu och ta hit våren istället...grrrr... Puss puss

Bech: Din lilla gris :(...Då gör du plats för mig och prinsessan i din resväska,vi vill oxå med!!!!!
OJDÅ, då blir ju Kalle ledsen det går juinte....suck...Ja ja du får sola och dricka goa drinkar för mig med :) Puss och kram

2008-03-19 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0