Hemma igen....

Nu var man hemkommen efter en vecka hos mamma och pappa...Mycket trevligt, som vanligt :)..Men alltid lika TRÅKIGT att åka hem :(..Men nu e det snart sommar och då kommer ni ju.....LÄNGTAR !!!!!

Tågresan med gumman gick superbra...hon e duktig tösen min...lav ja....

I lördags var  vi på kolmården...kuligt...Såg alla djur du kan tänka dig...men det bästa var ju delfinshowen...Men det tyckte inte gumman för hon somna ha ha ha...Kommer bli en tradition för gumman att åka till kolmården, tar bara 20min att åka dit från Norrköping...Kommer bli roligt att åka dit när gumman e lite större och förstår mer...






























Kommentarer
Postat av: madde

Vad härligt ni verkar ha haft det...



kramis

2008-05-19 @ 22:31:51
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Indiz79

Madde: Mm..det var superhärligt....Alltid lika mysigt att träffa mamma och pappa :) Kramiz

2008-05-20 @ 08:18:27
Postat av: sara

är det Kalle som är på den 4:e bilden? hahahaha! störtskön alltså! hihi. Ha det gott & hälsa familjen din. kram

2008-05-21 @ 10:38:00
Postat av: sara

förra inlägget var från mig.

2008-05-21 @ 10:39:23
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Mor-mor

underbart är kort heter det ju och det stämmer verkligen!!! tiden bara susade i väg det enda jag har kvar nu är en ljuvlig liten kvarglömd pyjamas att sniffa på( snyft) men jag kan som väl är ringa video samtal som får tjänstgöra som konstgjord andning så att jag överlever tills vi ses igen saknar er alla såååååååååå mycket ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! pussar i massor från oss alla

2008-05-23 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0