Tjejträff.....

I Lördags hade vi en tjejkväll...Det var jag, malin1,malin2, annika 1, annika 2, ann och lotta...Fy vad kul jag hade (men INTE i söndags!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)......

Kvällen..

+ Hemma hos mig förfestade..... och åt mat...

+ Tog bussen in till L-A

+Spelade bowling.....Annika Nilsson vann...Jag 2:a :)

+ Drack lite till...och lite till....

+ Besökte Landskrona allas barer...inget som passade

+Träffade dock ett par bekanta och roliga ansikten...

+ Gick till Tages...dack lite till.....Dansa lite oxå....

+ Köpte 3 snappsar för 180kr...hm....Var billigare förr :)

+ Tog taxi hem med Anki vid 03.00.....

+Stupa isäng...gick upp typ 17.00- Söndag

Summering

En absolut trevlig rolig men en väldig hård kväll....Vilket sumerar i att  nästa gång det blir uttgång  blir när Ebba fyller 5 :)

TACK TJEJER!!!!!!



HUVUDPERSONERNA:

Miss Anki...Annika 1..Samt vinnaren av bowlingen...Grattis grattis







Annika 2....Fru Orv ha ha ha.....







Malin 1..korad till stuprännans bäste vän på bowlingen.. ;-)

Hm...vem kan det vara i luren ,-)??






Malin nr: 2...Miss UR








Miss Ann med bästa beslutet att låta bilen stå...Visst är det gott med vin :)!!!!!!





..Hm tryckte på fel knapp....

Miss Lotta gladaste strike slagaren för kvällen :)





LITE BLANDAT









Vem var det nu som vann!!!!!!









Sara...vart tog ni väget?? Sakna dig på dansgolvet :)




Ja, det vaR ALLT för denna gång...Puss och kram.....

Kommentarer
Postat av: sara

Jadu, jag for hem till min varma binge :) det var aldrig tal om tages hehe. Hoppas du ahde det skoj. Kramar

2008-09-16 @ 20:45:42
URL: http://habibi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0