Veckorna som gick....

Hände det massa av  mysiga saker... Bland annat en träff med Sarah Och Leia...Det var jättekul att träffa dig och Leia igen...Får inte ta så lång tid igen.!!! Tack sååååå jättemycket för kläderna...Kan ju säga att Ebba använd dom varje dag, så alla plagg ligger i tvätten nu ha ha...Uppskattades verkligen...Puss puss
Kanske vi kan träffas igen inte nästa vecka men nästa :)..

Sen har vi haft andra möten med barn i vår mammagrupp...Ebba älskar verkligen att leka med andra barn, man liksom ser hur hon skiner upp :) Min underbara unge....
Idag är det dags för sångrytmiken...Äntligen....Ser vi verkligen fram emot...

Sen har vi ju den roliga kräftskivan som ägde rum förra lördagen...Fy fan vad kul vi hade...Hamna i bingen kl:06.00 Det ni...Ska försöka slå det på lördag ha ha ha...Eller hur!!!! Ni får se på bilderna hur kul vi hade...

Som ni säker märker så hinner jag inte skriva såmycket...Men det beror på jobb förstås...Shit vad jag tycker det är tråkigt att vara ifrån gumman...Bläää.. som tur är jobbar jag bara 6v till :) weiiii

Näe nu ska jag gå och ordna lite med fetsen på lördag :) Längtar :) :)...



puss och kram til alla....

Söta Sarah



och Leia såklart :)





Busungarna hade så kul med att hämta ALLA leksakerna och slänga dom över grinden...Ebba älskar det nu......
Ha ha ha...sååååå sött :)







KFRÄFTSKIVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MALIN, JAG VÄRDINNANS KOMPIS, VÄRDINNAN ANNIKA


LITE MYSPYS MED MAT :)...OCH DRICKA OCH SÅNG SÅKLART!!!!!










.....Fräch bild!!??

EFTER NÅGRA TIMMAR NÄR FESTEN VAR IGÅNG.....
















Malin hur mådde du där??????

KVÄLLENS FINASTE BILD STOD JESSICA OCH HENNRY FÖR :)





och så vi såklart hi hi



Ja som ni säker kan se så hade vi en hejdundrande rolig ktäftskiva....
Nu har jag inte tid mera för detta, här ska ätas frukost....

Pussar och kramar som vanligt till alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0