30 år idag :)

Ja, då var den stora stunden inne....Jag har blivit gammal :(... Nu är jag inte tjugo något längre...
Som när jag pratatde med min lilla Linda i  luren igår höll jag på att börja böla, hade jätte ångest..
Fast i dag är det bättre...det är ju bara siffror...

Hur ska jag fira min dag då?
-Jo, ikväll kommer svärföräldrarna på middag, då blir det en av favoritern: Lassange...Sen lite vin till det...Så det blir en mycket lung dag,... Men till helgen kommer jag att firas ordentligt :) Och nästa helg oxå :)...Ibland kan det vara roligt att fylla år :=)

Nu ska jag leta upp den snyggaste bilden jag har på mig sen ska jag ladda upp den sen ska jag bara njuta av att vara en gammal sliten 30-åring!

Puss och kram till ALLA...



Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis på ett stor födelsedagen 30 år !!



Kul att se dig utveckliung från din född till 30 år så berättar jag mer på lördag när vi kommer ner till er imorgon... Det ska bli jätte kul att träffa dig även Ebba samt Kalle och er Kalles släktning.

Ett gång till ett stort Grattis 30 år önskar pappa , Karina och syskoner Simon o Lukas

2009-04-02 @ 06:38:09
Postat av: mamma

Hurra,hurra,hurra,hurra! Grattis på 30-årsdagen tösen min! Hoppas du får en underbar dag.Det har ju trotts allt sina fördelar med att bli äldre, gör man nått misstag så kan man ju alltid skylla på åldern ...mitt hjärta jag skulle så gärna vilja dela den här dagen med dig men vi får vänta några dagar till. Vi möts i tanken gumman massor av kramar mamma-Uffe,Elin-Marcus, Zazza-Tickan

2009-04-02 @ 08:28:48
Postat av: Sarah

HUrra hurra hurra för fina Linda i dag. Grattis gumman in i ålderdomen.

Puss

2009-04-02 @ 08:37:30
URL: http://saraholeia.blogspot.com
Postat av: Olivia

STORT GRATTIS gumman på den stora dagen. Istället för att tänka på siffrorna så tänk på vad du åstadkommit på så få år istället! Önskar dig en underbar dag idag, hurra hurra hurra.... Puss och kram

2009-04-02 @ 09:06:05
Postat av: pia

grattis Linda...i mina ögon e du fortfarande ung...kram

2009-04-02 @ 15:04:15
Postat av: Anonym

Grattis hoppas du får en bra dag,saknar och tänker på dig...

2009-04-02 @ 20:42:10
Postat av: Madde

Stort grattis vännen!!!!



Hoppas du får en massa godsaker på din dag! KRAMIS

2009-04-02 @ 21:22:25
Postat av: Ingela Posth

Hallå där Linda!



Vill bara säga GRATTIS till dig - du fyllde ju år i går. Hoppas du fick en underbar födelsedag! Hoppas att allt är bra med dig & familjen.



Var rädd om dig.



Kram, Ingela

2009-04-03 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0