Äntligen......

Åh, äntligen är min tand borta och därmed värken :)...Det bästa av allt är att jag inte kommer ihåg någonting, så skönt..Jag kom till tandläkaren halv nio igår, fick en sup att dricka sen somna jag :)...Det enda jag kommer ihåg är att 2 sköterskor hjälper mig till dörren när jag skall gå hem..Utanför finna svärfar som hämtar mig och kör mig hem till säkerhet, mitt lilla hem...Kommer inte ihåg någonting av det...Har tilloch med ringt hem till min kompis Linda och sluddrat en massa, hon hade bara skrattat..Inte ens det kommer jag ihåg...Det bästa av allt är att när jag kommer hem så lägger jag mig på soffan och sover i 3 timmar, sen när jag vaknar är jag helt som vanligt..Fantastiskt!!!!!!!
Bli full utan att få baksmälla, det kallar jag kärlek!!!'

Idag kommer pappa och familjen...Weiiiiiiiiiii....Pappa mår nu mycket bättre efter olyckan, får hoppas att han återfår hela synen tillbaka :)
Vi ska mysa hela helgen, har ju inte träffas på ett tag nu....Åh mycket kortspel kommer det att bli...och mycket grillning :)...Me like...

Näe, nu har jag inte tid mer er...ska laga lita frukost sen kallar skolbänken...

Kram till alla...





Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej vännen!

Skönt att det gick bra att bli av med tanden!!

Ha en trevlig helg med alla dina nära och kära.

Vi ses kramar S med familj.

Ps:Hälsa brossan och Ebba ds.

2009-04-17 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0