Dan före dan.,..

Ja, imorgon e det dag för den stora 30 dagen...Känns inget speciellt...Ska till skolan som vanligt..kommer att kännas som en helt vanlig dag...Kanske får jag lite sovmorgon och frukost på sängen :)...Kan ju alltid hoppas....

Idag har jag haft en STOR mysdag med Min undernbara familj...Åh, min kärlek för denna lilla tös blir bara större och störe...Ebba mammas lilla energitablett...Tur jag har dig...
Vi har varit ute och lekt i flera timmar, Ebba kan aldrig få nog..Blir alltid så ledsen när vi ska gå hem, men det brukar gå över ganska fort...Får hoppas på lika fint väder imorgon..

Kram till alla!!!


KÄRLEK
















Kommentarer
Postat av: Olivia

Såååå sööööt hon är...=)

2009-04-01 @ 19:45:28
Postat av: mormor

LJUVLIGT!!!!! puss

2009-04-01 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0