Helgen.....

I fredags hade jag och Kalle  barnfritt, vi gjorde absolut ingenting!!!! Det var sååååå skönt, vi körde in till Landskrona och handla lite mat (Tack Bech, du ska få tillbaka dina pengar)....
Sen åkte vi hem och bara slappa framför tv:n..Men det är så konstigt när  man ska gå och lägga sig och ingen Ebba att titta till..Så fruktansvärt tomt...På lördagsmorgonen var det ännu tommare...Fast jag hade sovmorgon så vakna jag åtta, men jag kände mig jätteutvilad så det var skönt.
Vid tio gick jag hem och hämta lilla gumman hos farmor och farfar och så körde vi in till stan en runda för vi tänkte åka lite karuseller,men det var stängt..Dom öppna kl:12, så vi körde hem igem för att senare återvända..
Vi gjorde ett nytt försökt och åkte in till L-A Hela familjen..Jag, Kalle och Ebba....När vi kom in vid tre var det uppträdande med bananer i pyjamas..Men det var inget för Ebba, så vi sikta in oss på karusellerna istället..Köpte ett 10-kort men det blev bara 2 karuseller...Ebba tyckte det var både roligt och läskigt..Var kul att se..

Senare var det grillning och pokerturnering i Rydebäck..Gissa vem som vann turneringen med 9 killar??!!!!
-Jo, jag såklart!!!! Weeeeeee
Kalle kom 3:a, så det blev lite klirr i kassan :)
Isöndags gjorde vi inget speciellt, tror jag...Gud, minnet sviktar ha ha ha...

Jo, jag gick en Låååååååååång runda med Ann...Gud helv.... vilken träningsvärk jag fick...gick kullarna upp och ner och upp och ner...Bra träning :)

Det var våran helg...

Kram till alla...








Rydebäck

 Hampus











Jag är bäst på poker :) he he...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0