Ibland e det skönt.....

Ibland är det så skönt att gå upp lite extra tidigt och bara få sitta i lugn och ro vid datan och dricka en kopp te :)..Det är så ljust ute fast klockan ännu inte är 6...Rätt så skönt :)..

Ikväll ska Ebba sova hemma hos farmor och farfar och bli ompysslad till tusen och jag och Kalle ska ha myskväll, vilket innebär beställning från restaurang och slappa framför tv:n till en bra film. Sen ska vi ha en lång sovmorgon imorgon båda två :)...Det är Nice!!
Det är så vi har planerat i alla fall, men det kanske blir ändringar, man vet ju inte...

Idag ska  jag åter till tandläkaren, har inte varit där sen jag drog ut min tand..Undrar vad dom ska göra idag, mamma mia!
Är alltid satans lika nervös när jag ska dit..Ska först till skolan sen direkt till helsingborg,,,Men det ska väll gå bra det med :)...

Nu ska jag surfa lita på nätet och läsa allas bloggar...Äntligen!

Kram till ALLA speciellt till  min familj och mina släktingar i Norrköping..Jag saknar och tänker på er er alla...Önskar jag hade mera tid till att träffa er...Kramar i allafall i massor....


Ebba och morfar

'


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi saknar er också så otroligt min skatt ska tänka lite extra på dig i dag då du ska till käftis! Vi ska stå vid motorbanan på mantorp hela dagen, hoppas ingen större incedent inträffar . Ebba får nog post idag tror jag, jag tänker på er alla ha en bra dag puss puss

2009-04-24 @ 07:07:43
Postat av: pappa

Trevlig mysigt ikvällen och skönt sova er länge på imorgon morron... Kul att se på bilden som Ebba skrattar... Taclk för allt senast 1 Vi hörs framöver och kramar er alla !



Krampuss pappa

2009-04-24 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0