Typiskt...

Vad tror ni hände igår morse när vi skulle åka till badet!!! Jo, jag tänkte att jag var tvungen att byta blöja på Ebba, när jag tog upp henne var hon aldeles varm..Jag tog tempen och givetvis hade hon feber :(...Detta var precis innan vi skulle sätta oss i bilen och åka till simmskolan...Så himla typiskt....Så det var ju bara till att stanna hemma :(..Men vi får ta igen den tiden någon annan dag i veckan :)...Men det konstiga var att senare på kväll så var febern som bortblåst...Konstigt!! Så idag blir det dagis som vanligt :)

Nu ska jag gå snart  gå och väcka min prinsessa...


Kramiz..



Ebba på simmskolan när hon var mindre :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kry på dig och hoppas snart frisk så kan du fortsätta simskolan och lycka tiull så du får beröm simmeska ! puss krasm morfar

2009-08-24 @ 17:19:28
Postat av: mommo

Vart har tiden tagit vägen?Då var du ett litet yngel,nu är du stora damen! Snart ses vi lilla snuttungen puss puss

2009-08-25 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0