Helgen...

Ja, nu är klockan inte ens 6 på morgonen och jag e vaken...Vaknade tio över 5 och kunde inte somna om, var lika bra att gå upp...Hoppas att jag inte blir trött i skolan bara...

I Helgen hade vi kalas för kalle och svärmor s hemma hos dom...Då var faster sophie, kusin Daniel och Thommas med...Riktigt mysigt hade vi det..Svärmor hade som vanligt lagat mat till ett helt kompani he he...Buffe blev det med massa godsaker...Mummsilibabba vad gott det var...Allt från räkcreps , pajer till varmrök lax.. Och flera efterrätter blev det oxå :)...Budapest tårtan var riktig god :)

När klockan blev 7 på kvällen så flyttade vi över kalaset hit istället så att Ebba kunde få sova gott i sin säng...Vi andra drack goa drinkar åt en massa snacks och titta på finalen i körslaget där Hanna vann då jag höll på Eric..

Igår var det bara plugg och slappedag...Kalle och Ebba tog en tur till gamla Petab och köpte massa fröer och blommor...Så nu dröjer det inte länge förrän plantorna kommer ut i växhuset...Tänk sen till sommar då Ebba fritt kan gå ut och plocka hur mycket gurkor och tomater som helst i växthuset...Hon somn älskar det :)
Ebba och pappa handla oxå jordgubbsfrön som dom två ska sätta...Ebba ska få sin egna lilla jordgubbs hörna...Längtar

Nu ska jag snart äta frukost men först lite bilder på helgen...

kalas hos farmor och farfar



faster kramar mig till en kines he he

Favorit kusinen...









Sen kommer ett litet foto när Ebba hjälpte pappa att moppa..
Snacka om att det var roligt, kanske hon i framtiden tycker att det
är lika roligt att städa sitt rum!! :)
Tunikan hon har på sig har  faktis kompisen Ellie haft :)




Kommentarer
Postat av: far-mor far-far

Vi tackar er alla för en trevlig dag och de goda drinkarna på kvällen.Hästen(farmor) mår bra,rörlig för sin ålder.Underbara barnbarn vi har.



Kam på er alla.

2009-02-03 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0