Semester...

Idag åkte mamma och familjen hem efter några dagars mys...Åh, alltid såååå tråkigt när dom åker hem...Fast vi ses ju på lördag igen :) :)...
Mamma/momma har ju två stycken hundar som Ebba bara ÄLSKAR...Hon släpper dom inte vid sin sida, ska krama och pussa och kela med dom hela tiden...Plutten min...Kanske skaffa hund snart???
Skulle INTE tro det...Jag e ju inte lika förtjust i hundhar...brrrr.....

Imorgon bitti åker vi äntligen till smögen och vårt hus vi har hyrt weiiii...Ska bli så kuligt...Kommer ju hem sen nästa fredag, sen lördag dagen efter tar vi tåget till Norrköping och familjen :)...Det blir alltså 2 intensiva efterlängtade veckor :)

Åh jag har ju SEMESTER :) :) :) :) :)....

Livet är allt bra underbart ibland :)

Nu ska jag fixa det sista...

Ha det bra alla ni...

Kram kram









Marcus och Syster/Moster







Kommentarer
Postat av: mommo

I morgon kommer mormors tös och hälsar på jipiiiiiiiii!!!!!! pussipuss

2009-07-19 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0