Födelsedagskalas...

Igår var som sagt Ebba på sitt första barnkalas hos lilla Noa...Det var mycket trevligt...Mycket lek med barna, tårta, och fiskedamm...
Till min stora förtjusning så tyckte Ebba inte om tårta ( första gången hon provar) så då fick lilla mamma rycka in och hjälpa till och äta upp. Vilket jag hemskt gärna gjode eftersom tårtan var så himmelens god..Mmmmmmm
Näe, det enda som dög för lilla fröken var bokstavskex och vindruvor :)

Innan vi skulle hem så var det fiskedamm dags...Åh, vad Ebba var ivrig...Hon ville minsann inte stå i kö och vänta, men det fick hon göra he he...Det jag tyckte var bra var att föräldrarna hade respekterat våra önskemål om icke godis i Ebbas påse så hon fick lite andra godsaker som rusin, frukt osv :)
Ebba är nu snart 20 månader och har aldrig haft en godisbit i munnen, tycker att så länge man kan vänta ska man göra det..Hon kommer få så mycket socker i sig sen ändå....Glass får hon ibland på lördagarna :)...Men jag ser inget fel i att andra ger sina barn godis, dte är ju upp till var och en :)

Jaha, sen på kvällen kom Noa födelsebarnsgrisen och hans föräldrar hit samt peter och Annika på lite fotbollsfest..Men festen dog ju ut lika snabbt som Sverige (Kim Kjällström) brände Sveriges straff...Usch!!!!!
Näe, skämt och sido den var en mycket trevlig kväll...Lyckades hålla mig vaken till kl:01.00...Ibland har jag mina ljusa stunder :)

Ha en skön söndag alla och glöm inte 2 VIKTIGA SAKER!!!!

1, GÅ OCH RÖSTA!!!!!!
2, GLÖM FÖR GUDSKULL INTE TENNIS MATCHEN MED ROBBIN S KL:15.00......


KRAM KARM....









Födelsedagsbarnet Noa



Presenten från mamma och pappa som alla barn fick prova







Kompisar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0