Jag har blivit med kamera :)

Idag äntligen har jag köpt mig en ny system kamera...Köpte den för mina pengar jag fick när jag fyllde 30..Det blev en canon någonting...
Har precis varit ute och provfotat i trädgården...weiii vad kul det är, men det tar nog ett tag tills man får rätt styr och så där..Sen har jag tänkt att köpa mig ett till objektiv, men jag får spara lite är ju så satans dyrt...

Nu ska jag ladda upp lite bilder så ni får se lite från min pemiär plåtning :)

Kram kram














Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir fina bilder med din nya kamera. vi är hemma igen trötta men nöjda med STCC. Det är ändå skönt att vara hemma igen ha det bäst puss puss

2009-06-07 @ 00:09:08
Postat av: farmor o farfar

Lycka till med Din nya kamera.Kanonbilder

2009-06-07 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0