Lösenord..

Som jag sa för ett tag sen så ska jag göra min blogg lösenordsäker..Alltså att man måste ha lösen för att komma in...Jag är trött på att personer jag inte vill ha i mitt liv snokar runt hur jag har det...Låt mig bara va!!

Jag har redan börjat skicka ut lösenordet till några, men ska skicka det till fler..
Ha ha, höll för ett ögonblick på att skriva ut lösenordet...Tankspridd..

På söndag stängs portarna för denna blogg...Vill ni ha lösenodet får ni säga till så får ni det...


Ha en trevlig helg alla...För det tänker jag ha :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Bech

Givet att man vill ha lösenordet! Kram kram

2009-06-05 @ 20:38:43
Postat av: Madde

Jag vill så klart följa er!!!!

2009-06-06 @ 00:08:33
Postat av: Anonym

Tess och madde ja har skickat lösen till era msn..Det har jag även gjort till er andra :) Kram kram från bloggerskan...

2009-06-06 @ 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0