Sjukling...

Usch ja, Ebba e inte bra nu igen..Har varit dålig sen i söndags kväll, så jag har med andra ord varit hemma från skolan hela veckan...Typist...Sista veckan i skolan och så...Tråkigt!!!
Men jag hoppas att hon snart blir bättre ungen min...Hon var ialla fall tillräkligt pigg för att att åka in till karlslund och mata djuren,m som hon älskar..Så svårt att aktivera henne och speciellt när hon inte mått bra..

Hoppas hoppas att hon är frisk tills på lördag, för då har hon blivit bjuden till sitt allra första barnklas!!!
Så roligt, har 3 paket som ligger här och väntar till Noa som blir 3 år på fredag :)

Näe, nu ska jag lägga upp lite bilder från helgen och så där...Var ju I lomma hemma hos kalles syster hela familjen...Mycket mysigt...Tack för en trevlig söndag!!!

Kramar till allla :)























Kommentarer
Postat av: mommo

Vackraste tösen o söta kusinen! Härliga sommarbilder.Hoppas nu att du blir frisk fort lilla snuttan så att du kan gå på kalas.Imorgon åker mommo till Göteborg o tittar på bilar som åker jätte,jätte fort,då kan jag inte titta på bloggen så det var tur att mamma la ut bilderna i dag (tack Linda) annars hade det dröjt ända tills på lördagnatt innan mommo hade fått se sitt lilla gull.Bli nu frisk så att du kan ha superkul på kalaset puss puss

2009-06-03 @ 13:38:02
Postat av: Kusin vitamin

Lilla gumman krya på dig!!!

Det var kul när du var här hos mig i söndags hoppas vi ses snart igen var rädd om dig hälsa mamma och pappa puss och kram Daniel:-)

2009-06-03 @ 14:43:54
Postat av: farmor och farfar

Tack för en härlig MORS DAG tillsammans med barn och barnbarn.Synd om lilla Ebba som inte kan gå på dagis,som hon älskar.Krya på dig.

2009-06-03 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0