JAG LOVAR........

Jaha, nu sitter man här igen för att plugga...Men jag har sagt till mig själv och mommo och moffa att jag skall ta mig minst 10 min varge dag och bra skriva hur det är....

Idag så är jag och Ebba ensamma hemma då Kalle har flugit till Stockholm för lite jobb (nöjen enligt mig ) :=)...
Men helt ensamma är vi ju faktis inte, har bjudit hit farmor och farfar på middag...Det blir helstekt kotlettrad med kantarell sås (som mommo plockat) och potatis...Vi får ju inte glömma mommos hemlagade lingonsylt oxå...Jammi ska bli gott...
Hoppas bara att det blir bra, men det vet jag att det blir ;-)

Jo, börjar få riktig ångest...Blir ju tant snart (30år)....usch, minder är 1 månad kvar...bleeeee....Fast jag får försöka att acceptera det och gå vidare :)....Elingt Erikssons teorier så måste man kunna lösa sina inre konflikter fö att kunna forstätta i livet med en posetiv inställning...Lysa och lär :)....

Igår fick jag tillbaka mitt prov i soc omsorg....Det blev ett MVG...Tack, tack...Slit och svett lönar sig....Betalning efteråt...

Nu har jag haft mina 10 min så nu skall jag återgå till mitt pluggande, just för tillfället så pluggar jag psykologi...Superroligt och intressant...
Men får se om jag får någon tid över ikväll....

Kramar till ALLA....Som förtjänar det!!!!!


4 Generationer...Morfar, mamma, jag ochh Ebba :)



.

Kommentarer
Postat av: Madde & Ellie

Äntligen kan vi få läsa om er igen...

Vi måste ses snart!

Grattis till provet, you go girl!



Kramkalas

2009-03-10 @ 14:06:10
Postat av: liselott

GRATTIS till ditt tentaresultat, du är superduktig!!! Hoppas du kommer snart igen och jobbar hos oss. Kram på dig!

2009-03-10 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0