Jag och mina tänder är underliga....

Säger ialla fall min tandläkare...Igår skulle jag dra ut en tand, så jag skulle komma en halvtimme innan bestämd tid för att få dricka lite vätska...Sådan vätska man dricker innan man ska operera sig, lugnande...Så man svävar in i dimman...Hjälper mot alla-Förutom mig!!!!
Jag drack den där as äckliga beska supen, och visst blev jag trött och lulli...Men när dom skulle in och rota i tänderna så vaknade jag till!!!! Aj, aj ,a j...skrek jag....Gjorde skit ont...Hade edan fått 6 sprutor bedövning, men jag fick lite till..Hjälpe inte!! Sen fick jag bedövning som gick  akt ner i tanden. Då sa tandläkaren att nu kan det inte göa ont..Så dom gick in och grävde i tanden igen och jag: Aj, aj aj...Till slut hade jag fått ALLT man bara kunde få plus en förlamad höger ansikte...
Så det blev ingen utdragen tand...

Den sista ska jag dit igen och då ska vi försöka med lustgas och skulle inte det funka så blir det bortagning under narkos....

Min tandläkae har aldrig varit med om ett sådant märkligt fall...Men det sk aju vara jag det....Men sååååå jäkla jobbigt..Hoppas att det över snart!!!!

Nu ska jag gå och sätta på en kopp te och njuta av tysnaden :)...Sen ska jag om en timme gå och väcka min underbara prinsessa...Sen blir det skola...




Kram kram

Kommentarer
Postat av: liselott

Ha ha ha.. den bilden talar verkligen för hur du upplever ditt tandläkarbesök. Stackars dig som har det så jobbigt! Jag håller tummarna för att lustgasen funkar...



STOR styrkekram till dig från mig!

2009-03-17 @ 08:37:45
Postat av: mamma

Min lilla stackareunge!! puss puss

2009-03-17 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0