Provresultat......

Idag fick vi tillbaka prov resultaten från i onsdag...Jag fick provet i min hand, och bara stirra!!!
Istället för IG som jag väntat mig så står där VG....Jag förstod ingenting....Men tydligen hade jag svarat på alla frågorna utan att komma ihåg det, och desutom var dom bra besvarade...Jag som trode helt tvärtom...Den dåliga känslan var falskt alarm....Fy fan vad jag är bra!!!!!!
Där slösade jag bort en hel dag med att gå runt och vara arg...

Nu ska jag fira..

Glada vårkramar till er :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är såååå stolt över dig mitt hjärta!! Grattis igen puss puss

2009-03-20 @ 12:04:27
Postat av: madde

Bra jobbat gumman!!!!

2009-03-20 @ 16:35:59
Postat av: farmor o farfar

HURRA HURRA ,DU KAN DU VILL DU ÄR BÄST



KRAM

2009-03-21 @ 10:31:31
Postat av: liselott

Skitbra!!! Du är bäst!



Kramiz

2009-03-22 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0