Snuttan.....

Åh, ikväll har min lilla prinsessa plötsligt blivit sjuk...Nästan 40graders feber och snyvig...Min lilla tös...Men vad fort det gick..Från pigg och frisk till sjuk :(...Men jag har sån tur att farfar kommer imorgon och passar ebba så att jag kan gå till skolan och utbilda mig...Men jag har tänkt att gå hem vid halv tolv

Idag har vi varit inne i landskrona och tittat på tapeter...Ska lyxa till det lite och anlita tappetserare som komme hit och tappetserar. Vi ska göra lilla hallen här nere, trappen och hallen på ovanvåningen...Weiiiiii.....Sen ska vi ta tag och göra köket...Men vi vet ju inte riktigt hur vi vill ha det...Eftersom kalle e kock vill han göra köket lite på sitt sätt..men ¨men...vi skall nog komma på något snart!!!!!

Nu skall jag göra det jag är bäst på för tillfället: plugga....

Kam till alla....

SÅ HÄR KAN DET SE UT STEGVIS NÄR EBBA PRATAR MED MORMOR...HM, UNDRAR VEM HON HAR TAGIT EFTER!!!!!!!!!








Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅÅH inte ska du vara sjuk mitt lilla hjärta!!!!! visst har vi interligenta samtal i telefonen du och mormor,ja vi har ju så fasligt mycket att prata om....hm...av barn och fyllehundar får man veta allt sägs det ju. hoppas du blir frisk i en attans fart lilla goseungen så att du kan ringa till mormor igen puss puss

2009-03-11 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0