Gladast e jag.....

Äntligen!!!!! Sista tentan idag för denna terminen...Usch, silket slit jag haft de sista veckona..Allt som ska göras och allt som skall lämnas in...Men snart är det över...för ett tag ialla fall :) Weiiiii...Ska nog ta mig en liten stänkare ikväll för att fira :) :)..

Allt är ialla bra med oss här hemma...Både med mig , kalle och Ebba snuttan....Hon e såååå go ungen min....Nu har hon börjat att sätta ihop 2-3 ord så häftigt....Åh, älskar när hon säger: Hej då mamma, glass mamma, titta mamma Så jäkla mysigt...Imorgon och på fredag har vi ju lov från skolan och då ska det bara mysas med gumman :)Längtar!!

Nu ska jag sätta mig och fortsätta att plugga vilket jag gjort den kl:04.30  (det ni)...

Sätter in lite bilder från när ebba och mamma hade tjejmys på badet.

Kramizar till ALLA......

Ps, Sara har inte bebben kommeit ännu...Väntar med spänning :) Kram





Syns det att jag precis ätit glass??





 Klappa valen..

 Pussa valen...



Glass hör ju till när man sla till badet :=)



 

Kommentarer
Postat av: mommo

Åh vilken fin start på dagen jag fick när jag såg alla fina bilder på dig lilla mysan. Ha nu några fina mysdagar med mamma och pappa. puss puss

2009-05-20 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0