Ny hobby...

Ebba har fått en ny hobby som hon tycker är jätteroligt....
Ebba brukar få kort på posten ganska ofta av mormor, och kortena är ibland jättestora. Saken är den att mormor sätter på massa med klistermärken på korten och Ebba ÄLSKAR att pilla bort dom och sätta dom överallt...Åh, hon kan sitta hur länge som helst och syssla med det..Konstig hobby va ha ha ha

Men det är jäkligt skönt, för om det är något jag måste göra som tar lite längre tid så bara plockar jag fram alla vykortena så får ebba sitta där och göra det hon älskar mest- pilla bort märkerna..
Mormor har kvittrat i mitt lilla öra att Ebba kommer att få post imorgon, då blir hon glad!! Jag oxå för den delen, för det innebär att helgen är räddad :)

Kram till alla..

Ps, Provet gick super :) :) :)

Ebbas nya hobby










Kommentarer
Postat av: mormor

HAHAHA! Ja du lilla snäckan du är rolig du. Det är kul att du uppskattar mormors kort, det kommer nog ett i morgon eller på måndag.HA en mysig helg med mamma o pappa vi saknar er jätte,jätte mycket puss puss

2009-05-07 @ 20:31:19
Postat av: mamma

Skönt att provet gick bra gumman ,men det visste jag eftersom du är så duktig ha en trevlig o skön helg med familjen saknar er puss puss

2009-05-07 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0